مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-16سياسي

دروغی دیگر از ضد انقلاب| انتشار فیلم قدیمی به اسم اغتشاش در همدان


رسانه های ضد انقلاب با انتشار کلیپ های روزهای اول آشوب در نقاط مختلف کشور سعی دارند طوری وانمود کنند که اکثر شهرها همچنان شلوغ است به طوری که شب گذشته (23 مهرماه) همدان نیز از این ترفند نخ نمای دشمن جا نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رسانه های ضد انقلاب با انتشار کلیپ های روزهای اول آشوب در نقاط مختلف کشور سعی دارند طوری وانمود کنند که اکثر شهرها همچنان شلوغ است به طوری که شب گذشته (23 مهرماه) همدان نیز از این ترفند نخ نمای دشمن جا نمانده است.

این در حالی است که مشاهدات میدانی خبرنگار فارس حاکی از آن بود که به جز تجمعی حدود 20 نفره در پیاده راه بوعلی که افراد حاضر در آن هم سریع با حضور نیروهای امنیتی متفرق شدند و کمتر از 10 دقیقه نیز به طول انجامید، در همدان خبری از سنگ پراکنی و حضور جمعیت بالای 100 نفر در پیاده راه و آرامگاه بوعلی نبود برخلاف آن چه که در کلیپ های ضد انقلاب به اسم وقایع 23 مهرماه در آرامگاه بوعلی منتشر شد.

ناگفته نماند اگر تجمع و آشوبی در میان باشد طبیعتا دستفروش ها و مغازه ها امکان فعالیت عادی خود را ندارند در صورتی که در تصاویر خبرنگار فارس، مشهود است که فضای کسب و کار مردم در شب گذشته عادی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغی دیگر از ضد انقلاب| انتشار فیلم قدیمی به اسم اغتشاش در همدان

دروغی دیگر از ضد انقلاب| انتشار فیلم قدیمی به اسم اغتشاش در همدان